Geslaagd debuut

EMBV 28 april 2020
Een thrillerdebuut van Nederlandse bodem. En het mag gezegd worden : Een zeer geslaagd debuut. Het boek is niet meer weg te leggen als je er eenmaal in begonnen bent. Het is zo ook zo uit, zeggen we dan met een zucht.

In het boek maken we kennis met Monica, een talentvolle kunstenares. Door de flashbacks leren wat haar gemaakt heeft tot wat ze nu is. De flashbacks komen best wel eens heftig over. Herkenbare en helaas ook in deze tijd ook actueel. Op de vraag of je als lezer ook tot de dingen in staat bent wat Monica deed en doet? Ja en nee denk ik, ligt er aan hoe sterk de geest is… meer vertellen we natuurlijk niet. De lezer moet eerst maar eens het boek lezen en dan de vraag voor zich zelf beantwoorden.

Het verhaal zit vol spanning en je leeft mee met Monica en haar zus. Je zou ze zo bij de hand wil nemen en wegtrekken uit hun pijn, verdriet en zorgen. Het verhaal is echt pakkend. De schrijfstijl is lekker vlot, vandaar dat het boek ook snel uit is. Voor het gevoel zelfs te snel. Het boek is zeker een aanrader !

Meer recensies van EMBV