Goed geschreven een verrassend anders

18 maart 2016
Een vermissing van een zevenjarige jongen en een aanrijding op een medewerkster van een cateringbedrijf lijken iets met elkaar gemeen te hebben. Dit is aan het begin van het boek al snel duidelijk. Het is een echte zoektocht naar Patrik en naar de dader of daders van de aanrijding.

Het verhaal heeft leuke draaiingen en het plot vind ik heel verrassend. De korte hoofdstukken zijn prettig en sluiten goed aan alleen jammer dat ze geen cijfer hebben maar een sterretje.

Bij de naam Cato Isaksen kon ik niet wennen dat dat een man was. Ik had sowieso moeite met de Noorse namen en plaatsen en ik vraag me ook af waarom de auteur steeds de achternaam toegevoegd.

Ik was in dit boek een paar jaar eerder begonnen als paperback maar vanwege het kleine lettertype heb ik het niet uit kunnen lezen. Met het e-book ging het in juli 2015 perfect en begrijp de titel ook.

Goed geschreven een verrassend anders dan de vele boeken over vermiste kinderen die er verschenen zijn.

Meer recensies van