Letland

05 maart 2017
Het is een spannende roman, maar veel in het verhaal heeft weinig te maken met speed daten zoals dat in het algemeen bekend is. Het boek bevat korte hoofdstukken en het verhaal bleef lang in mijn hoofd ronddwalen. Ik zocht steeds weer iets op.

Het verhaal speelt zich af in het winterse Letland. Er zit een cd bij het boek waarvan ik me afvroeg wat daar nu op zou staan. Het is een lied van een onbekende artiest en een onbekend album. Ik vind het een mooie en sfeervolle aanvulling, dat zo de tune van een film over Speeddate zou kunnen zijn.

Ik las dit boek in het kader van mijn landenchallenge waar Letland toevallig op mijn pad kwam anders zou ik het boek niet zijn tegengekomen. Ik geef het vier **** sterren.

Meer recensies van