Soms vergezochte zinnen

12 februari 2017
De stroom van woorden lijkt oneindig met hele lange zinnen die maar doorlopen. In het begin waardeerde ik echt de speciale manier van schrijven want bepaalde aspecten waren mooi.

[…]Dat zou ik moeten willen, dacht ik, maar het enige wat ik wilde was willen dat ik dat zelfs maar wilde willen, en als ik eerlijk tegen mezelf was-want dat was ik soms -dan wilde ik niet eens willen dat ik wilde.[…] pagina 271.

Op het laatst had ik het echter gehad, mede door bovenstaande zin. Ik wist het wel en verlangde naar het einde.

Het plot laat veel te wensen over. Ik bleef wachten tot er iets gebeurde. Maar er kwam helaas niets. Ik zou graag 3 ½ ster willen geven want 4 vind ik net iets te veel, dus daarom kies ik de middenweg.

Meer recensies van