Een snelle en spannende pageturner

fantasybooklover3 13 september 2020
Recensie: Jacht, geschreven door Cis Meijer en uitgegeven bij uitgeverij de Fontein.

Bij dit boek benaderde ik ook de uitgeverij, omdat deze mij erg interessant leek om te mogen recenseren. De flaptekst leek al veel weg te geven, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik ben erg blij dat ik deze heb mogen recenseren, dankjewel @uitgeverijdefontein !

In Jacht volgen we het verhaal van Sam, een meisje die lage cijfers haalt op school en dit wil verbeteren. Echter doet ze hiermee iets stoms, waar ze later zelfs spijt van zou kunnen krijgen.

Er breekt een brand uit, waarbij de favoriete docente van Sam zwaar gewond raakt en in het ziekenhuis terecht komt. Ondanks alles gaat het uitje van Sams klas toch door, als eerbetoon aan de desbetreffende docente. En bij dit uitje gebeuren ook weer allerlei dingen die ik niet aan had zien komen. En dan ook die plottwist... Heel goed gedaan!

Dit boek is spannend van begin tot eind. Doordat je niet weet of alles goed afloopt (en dit pas in het laatste hoofdstuk te weten komt), wil je dit boek in één ruk uitlezen. En dat gebeurde dan ook bij mij. Ondanks dat ik druk ben met school, pakte ik bij iedere vrije minuut dit boek op.

Ik raad dit boek aan aan mensen die houden van een snelle en spannende pageturner! Nogmaals bedankt @uitgeverijdefontein voor dit recensie exemplaar!

Ik geef dit boek ⭐⭐⭐⭐⭐/5 sterren.

Deze recensie is ook te vinden op:
♡ Goodreads
♡ Instagram (fantasybooklover3)