Tot veel, heel veel tranen geroerd....

Blijf voelen vanuit je hart, dan kan het nooit verkeerd zijn (pagina 248)

Ik zag de aankondiging voorbij komen van de boekpresentatie Hou me vast zoals ik was, van Gaby Rasters. Ik had nog geen enkel boek van Gaby gelezen maar dit boek sprak me direct aan; wat een intuïtie..... Dus op 13 september op naar 040, naar het PSV-stadion, op naar wat later bleek te zijn: een mooie, emotionele, respectvolle boekpresentatie!

In 2 avonden heb ik het boek gelezen. Wat een mooi eerbetoon aan Margriet/Jasmijn.

Na de intensieve behandeling van borstkanker herpakt Jasmijn het leven, samen met haar ouders, vriendinnen, partner en collega's. Het leven lacht haar weer toe, totdat het noodlot voor de tweede keer toeslaat. Gaby vertelt het verhaal van Jasmijn zo intens, of het nu gaat om de vrolijke, grappige, verdrietige momenten: het is alsof je er zelf bij bent.

Met tranen in mijn ogen, regelmatig stromend over mijn wangen, maar ook af en toe een glimlach op mijn gezicht heb ik het boek gelezen. Groot compliment voor Gaby!

5 sterren, maar de mooiste ster is Margriet!

Meer recensies van Franka vd Elsen - Welten