Teleurstellend

Gea Krikken-Elzing 12 februari 2021
Ik mocht dit boek lezen voor Thrillzone en ik was hier heel blij mee want het leek mij een goed en spannend boek. Toen ik begon met lezen was ik behoorlijk teleurgesteld. Het boek heeft meer weg van een roman en als ik dit boek voor mijn plezier had gelezen, was ik al behoorlijk snel gestopt lezen. Ik ergerde mij regelmatig aan Tuva die zichzelf heel wat vond en waarschijnlijk dacht dat zij wel even deze misdaad op zou lossen en dat ze het allemaal beter wist dan de politie. Ook vond ik Tuva diverse keren wat overdreven hysterisch reageren op volkomen normale zaken.
Ik heb het e-boek gelezen en pas bij 90% begon het spannend te worden en alleen hierdoor heb ik het boek nog 3 sterren kunnen geven, anders was het bij 2 sterren gebleven. Heel erg jammer.

Meer recensies van Gea Krikken-Elzing