Echt een aanrader!

Gea Krikken-Elzing 29 januari 2019
Het bekende gegeven van een team agenten die een moord moet oplossen is in dit boek in een nieuw jasje gestoken.
Commissaris Teresa Battaglia is een vrouw van gemiddelde leeftijd die al wat kwakkelt met de gezondheid, ze is diabeet en begint wat symptomen te krijgen van Alzheimer. Ze is een erg goede profiler.
Inspecteur Massimo Marini is net overgeplaatst en moet nog laten zien wat hij in huis heeft.
In het begin lijkt het niet zo te boteren tussen deze twee personen.
Ze worden ingezet als er in een klein dorp in de bergen het gruwelijk verminkte lichaam wordt gevonden.
Vanaf het begin wordt je in het verhaal gezogen. Door de vlotte schrijfstijl leest het boek lekker snel weg en door de spanning blijf je ook in het verhaal geïnteresseerd.
Het plot vond ik origineel en verrassend.
Ik hoop dat de uitgever verdere delen van dit politie team ook gaat vertalen en uitgeven....

Meer recensies van Gea Krikken-Elzing