Verraderlijk spannend

Met de volgende flaptekst begon mijn eerste ervaring met Nadine Barroso:

Een jong slachtoffer wordt gevonden in het midden van een mysterieus stenenfiguur. De betekenis en toedracht van de gruwelijke moord blijven een raadsel. Jasmine Ziani, een ambitieuze stagiaire bij de recherche, bijt zich vast in deze zaak. Dan verdwijnt in de Ardennen de kleine Finn en wordt er een link gelegd met de eerste zaak. Speelt een seriemoordenaar een spelletje? En kunnen ze Finn nog redden voor het te laat is?

Eerst kon ik niet echt in het verhaal komen maar ik ben blij dat ik heb doorgezet. De spanning wordt opgebouwd en veel vragen worden beantwoord maar je blijft met de vraag zitten “Waar is Finn” Emma weet zeker dat hij nog leeft, maar waar is hij? - spoiler verwijderd door de Hebbanredactie - de manier waar Nadine Barroso mij naar het eind heeft gebracht is ontzettend goed. Het verhaal zit heel sterk in elkaar. Het is geloofwaardig en aan het eind heel spannend. Ik heb geregeld op het puntje van mijn stoel gezeten.

Meer recensies van Gea Krikken-Elzing