Mysterieus!

Gerda Brodelet 04 augustus 2019
'Als het verleden toekomst wordt', het debuut van Marja Boomstra heb ik per toeval ontdekt. Wegens de positieve reacties heb ik het ook een kans gegeven en ik heb het mij zeker niet beklaagd.
Met de eerste hoofdstukjes had ik het wat moeilijk, veel personages en ik zag niet onmiddellijk het verband, dus ook veel vragen. Met mondjesmaat worden al die onduidelijkheden opgelost en het is zelfs wachten tot het einde alvorens de dader aangeduid wordt. Ik vind het geen echte triller pur sang maar een spannend en vooral mysterieus verhaal. Bijna tot het uiteindelijke plot, had ik een totaal ander idee hoe het verhaal zou kunnen eindigen.
Het is ook niet zomaar een verhaal, er worden ook moeilijke maatschappelijke situaties aangehaald.
Ik kan het in elk geval aanbevelen en ik kijk al uit naar een volgend boek!

Meer recensies van Gerda Brodelet