Verrassend - vlot lezen -

HeidiLeen 19 september 2019
Ik had verwacht dat dit een zeer zwaar boek zou worden - moord, psychiatrie , verlies, het zijn toch zware thema's. Toch leest dit boek heel vlot, en heeft het een zeker luchtigheid ook al lijkt het heel waarheidsgetrouw, het zou echt zo kunnen zijn. De hoofdstukken zijn heel kort en dan zou het makkelijker moeten zijn om het weg te leggen en later te lezen maar dat lukte mij toch moeilijk. Het einde is totaal anders dan ik het doorheen het hele boek had verwacht, verrassend. Ik vond het een heel mooi boek, ik raad het ook aan aan mijn dochter die niet graag leest voor haar volgende boekbespreking . Ik verwacht dat ze het ook snel zal willen uitlezen.
Dank je wel Hebban, ik kreeg dit boek van jullie en ik ben er na het lezen dubbel blij om.

Meer recensies van HeidiLeen