Spannend middenstuk

Dit is deel 2 uit de Liefdeslessenserie. Mandy en Tim hebben elkaar ondanks hun verschillen elkaar gevonden. Maar waar Mandy al bezig is met de toekomst, wilt Tim het rustig aan doen en het geheim houden voor hun collega's.

Opeens staat Fleur voor de deur van Tim. Fleur is Tims ex en het zo reislustig als Tim. Fleur blijft voor een lange tijd bij Tim logeren. Zal de relatie van Mandy en Tim sterk genoeg zijn?

Buiten Fleur vormt ook Adriaan een bedreiging voor hun relatie. Adriaan is de knappe vader van twee leerlingen van Mandy.

Ook dit deel is vlot en krachtig geschreven. De personages staan zo goed op papier dat je ze gewoon voor je ziet.

Het verhaal zit goed in elkaar en waar deel 1 nog redelijk werd afgerond, heeft dit deel wel een behoorlijke en verrassende wending. Deze wending zorgt ervoor dat ik meteen door wil gaan met het lezen van het derde deel.

Meer recensies van Het Boekenbijtje