Black-Out een waardig vervolg op Upgrade!

Hilona Schaft-Mol 20 november 2019
Wat ben ik gelukkig dat ik ook het 2e deel van de trilogie van Lara Reims mocht lezen voor het boekvonnis van Thrillerlezers!

Black-Out gaat verder waar Upgrade mij als lezer achter liet met heel veel onbeantwoorde vragen, maar die je vervolgens na het dichtslaan weer achterlaat met heel veel nieuwe onbeantwoorde vragen.

In dit tweede deel worden de karakter van Rémi en Emma verder uitgediept en krijg je een grotere inkijk in het dagelijkse leven binnen het Creodroom. In Black Out staat de verdwijning van Jérome centraal en gaan we samen met Rémi en Emma zowel binnen als buiten het Creodroom op zoek naar hem. Dit gaat net zoals in het 1e deel weer gepaard met veel spannende momenten en we krijgen gaandeweg meer inzicht in hun leven voor het Creodroom.

Ook in dit 2e deel komen er weer mooie uitvindingen en snufjes voor die wellicht in de toekomst voor veel mensen best nuttig kunnen zijn.

Lara heeft het weer voor elkaar gekregen dat ik ook dit 2e deel slechts met moeite aan de kant kon leggen. Haar schrijfstijl is vlot en plezierig, ze weet de spanning goed vast te houden en ik kijk rijkhalzend uit naar het laatste deel.

Ik geef dit boek dan ook 4 dikverdiende sterren!

Meer recensies van Hilona Schaft-Mol