Praktisch en met een persoonlijke aanpak

Iris Windmeijer 27 april 2024
Op vakantie gaan: er zijn zoveel mogelijkheden. Wat je gaat doen en waar kan ook afhankelijk zijn van je reisgezelschap. Reis je met kinderen? Dan zijn de reisboeken van de Kleine Globetrotter een aanrader. Zoals het boek Op avontuur in Oostenrijk en Zwitserland.

Als je met (kleine) kinderen op vakantie gaat, dan zoeken de meeste reizigers een andere dagbesteding dan de hele dag musea en terrassen. Hier speelt de Kleine Globetrotter op in. Op avontuur in Oostenrijk en Zwitserland staat vol kindvriendelijke tips, zoals wandelingen met glijbanen, klimbossen en speelparken. Dit maakt het een praktisch handboek voor je reis. Per locatie kun je praktische tips lezen over waar te slapen, eten en wat je er verder kan doen. Extra handig zijn de QR-codes, waarbij je meteen de locaties in Google Maps kan zien!

Wat Op avontuur in Oostenrijk en Zwitserland extra leuk maakt, zijn de persoonlijke verhalen. Naast de lijst met tips, staat er bij iedere locatie een persoonlijk reisverhaal van een gezin. Hierdoor wordt je een klein beetje meegenomen naar de locatie. Deze teaser zorgt ervoor dat je wat meer sfeer proeft dan bij alleen de praktische tips. Want als je leest waar andere kinderen de grootste lol hadden, dan motiveert dat om zelf ook die locatie te bezoeken!

De combinatie van praktische tips en persoonlijke ervaringen maakt Op avontuur in Oostenrijk en Zwitserland het tipboek voor een familievriendelijke vakantie in die regio.

Deze recensie verscheen eerst op https://www.readalicious.nl/recensies/op-avontuur-in-oostenrijk-en-zwitserland-kleine-globetrotter/
Dit boek heb ik ontvangen van de uitgeverij in ruil voor een review. Dit had geen invloed op mijn mening over het boek.

Meer recensies van Iris Windmeijer