Dit boek maakt het legen van je blaas overrated

Iselleleest 24 augustus 2020
*****
'Buren with benefits (Onbreekbaar-serie) - Lisette Jonkman'
Nog steeds, met een velours huispak aan, zit ik op de bank... De Herfsthee heeft inmiddels plaatsgemaakt voor Winter spice. Het bewijs dat er veel kan gebeuren op een dag.
Dat er veel kan gebeuren op een dag is iets wat zeker is... Toen ik vanochtend op stond, was ik het liefst nog wat langer in bed gebleven. Ik had onwijs weinig geslapen en was een beetje sceptisch of vandaag de juiste dag was voor mijn #abookinadaychallenge.
Maar met een kop koffie in de hand, ging ik met goede moed de challenge aan. Het boek van vandaag werd door velen op Instagram aangeraden, dus ik was erg benieuwd waarom.
Dat werd al vrij snel duidelijk. Het is een onwijs fijn boek. Lisette heeft een erg prettige schrijfstijl en mijn ogen vlogen over de pagina's. Maar af en toe werd die vlucht onderbroken, doordat ik moest schudden van het lachen. Sommige passages vond ik echt hilarisch.
' "Ik slaap naakt trouwens," fluisterde hij. "Dat had ik je verteld, toch?" "Ik maak altijd ballondieren in mijn slaap," fluister ik terug. "Dat had ik je verteld, toch?" '
Ja... Hilarisch. Ik moet er nog steeds een beetje van gniffelen. Haha.
Maar het boek was niet alleen grappig. Het was er eentje waar je ontzettend met de personages mee leeft. Vol trots, maar ook vol ongeloof. Vol spanning en vol van sensatie. Ik beleefde weer even mijn studententijd... Al was mijn studententijd met een stuk minder seks kan ik je vertellen... Al is dit wellicht een beetje too much information. Sorry daarvoor, haha.
Maar dan ga je richting het einde van dit boek en dan besef je dat het legen van je blaas echt overrated is. Er zit best veel rek op zo'n blaas kan ik je vertellen... Je wil alleen maar verder lezen, om er achter te komen hoe het verhaal tussen Abby en Ferdi afloopt... En dan...?
Dan wil je alleen nog maar verder in het volgende deel. En snel!

Maar nu snap ik het... Ik snap waarom zoveel mensen fan zijn van deze serie. *****

Meer recensies van Iselleleest