Vloeibare levenslessen

Jane 20 juli 2021
Toen ik dit boek via de uitgeverij kreeg als recensie exemplaar dacht ik dat ik vanuit mijn stoel lekker lezend op vakantie kon gaan langs allerlei rivieren.
Ik heb echter veel meer mogen ontvangen, het is behalve een spannend avonturenboek ook een boek vol levenslessen, geschreven door een nog jonge maar bijzonder gedreven vrouw, hierin gesteund door haar vriend, waar we hopelijk nog veel meer van zullen horen.

In dit boek beschrijft Li An Phoa haar avonturen en tegelijk ook de ontwikkelingsgeschiedenis van zowel zichzelf en vaak met behulp van de mensen, planten en dieren, die ze ontmoet, de landschappen waar ze door heen reist en natuurlijk de rivieren die haar hebben gevormd tot het mooie mens dat ze nu is geworden.
Li An Phoa heeft mij door het lezen van dit boek zó anders naar de wereld om mij heen doen kijken, dank daarvoor.
Wil je ook een bredere horizon met schoon water, lees dit boek en zegt het voort.

Waarom geen 5 sterren? De hoeveelheid niet vertaalde Engelse en m.n. Franse teksten die door de hoofdstukken zijn geslopen (waardoor het voor sommige lezers die die talen niet machtig zijn op deze plekken minder leesbaar is) en enkele tekstuele foutjes vanuit de drukkerij/uitgeverij/redactie.

Meer recensies van Jane