Domper, de helft overgeslagen en niets gemist.

János Újházi 09 april 2019
Coppers is al een tijdje over zijn hoogtepunt heen. Ik was een groot fan en las alle boeken, maar de laatste drie, vier boeken vallen me erg tegen. Coppers is een beetje te veel op zijn eigen creaties gesteld geraakt en het gevolg is dat de beschrijving van de persoonlijke relaties nogal klef worden. Boven is het aandeel Masson veel te groot. En waarom hij als gevoelige 'intelectueel' in de markt gezet moet worden is mij niet duidelijk. Ik vind het nogal potsierlijk. Zo raakt hij helemaal overstuur van het bericht dat er een middeleeuws boek, waarvan hij het bestaan niet eens kende, verdwenen is. Ongeloofwaardig, bovendien is het een vervelende zuiplap. Zo jammer allemaal.

Meer recensies van János Újházi