Heerlijk 'tussendoor-boek'

jclarijs 15 augustus 2020
In het boek(je) 'Japan in honderd kleine stukjes' beschrijft Paulien Cornelisse (ook bekend van, onder andere, het televisieprogramma Tokidoki) 100 verassende, leuke, verbazende en inspirerende feiten over Japan. Een breed scala aan onderwerpen (denk aan taal, cultuur, poëzie, etc.) worden belicht.

Het boek is gemakkelijk te lezen en verassend amusant. De bekende schrijfstijl van Paulien maakte mij als lezer enkele keren zelfs hardop aan het lachen.

Wat mij betreft is dit boek een echte aanrader wanneer je op zoek bent naar een boek om tussendoor te kunnen lezen. Wanneer je bijvoorbeeld in de trein zit, is dit boek een goede om bij je te hebben; je kunt hem immers ieder honderdste deel opzij leggen.

Meer recensies van jclarijs