Boeiend verhaal!

Je@net 09 april 2020
Bloedsteen-Berncie Berkleef

Op een ochtend wordt Ella nietsvermoedend van haar bed gelicht door de politie. Ze wordt verhoord over haar vader, hij zou illegaal goederen van Java naar Nederland hebben gesmokkeld. Als haar vader, die vroeger in een jappenkamp heeft gezeten, in hechtenis overlijdt besluit Ella zelf naar Java af te reizen om in hun familiehuis tot rust te komen. In het huis vindt ze aanwijzingen voor een geheim dat haar vader heeft weten te verbergen. Maar ze is niet de enige die lucht heeft gekregen van de verborgen geschiedenis, want haar verblijf op het eiland neemt een zeer onaangename wending...

Na het lezen van haar thrillerdebuut ´Cody´, was ik natuurlijk heel nieuwsgierig naar de tweede thriller van Bernice Berkleef en ik was dan ook blij verrast toen ik de mogelijkheid kreeg om de proefdruk van ´Bloedsteen´ te lezen.
En ook dit verhaal wist mij meteen te boeien. Door de prettige schrijfstijl leest het vlot en de spanning wordt goed opgebouwd naar de verrassende ontknoping. Het kijkje in een stukje geschiedenis van Indonesië maakt het verhaal tot een boeiend te lezen geheel.

Uitgever: thehouseofbooks.com
Vanaf 14 april in de winkel