Hilarische avonturen en komische illustraties zorgen voor een afscheid in stijl!

Je@net 12 februari 2024
De waanzinnige boomhut van 169 verdiepingen – Andy Griffiths & Terry Denton

Andy en Terry bouwen voor de laatste keer dertien nieuwe verdiepingen!
Er is nu een elektrische-ponystal, een LAWAAIverdieping en een gekkokamer in de waanzinnige boomhut.
De vrienden worden achternagezeten door een leerplichtambtenaar. Kunnen ze die ontwijken, ondertussen hun lastige dubbelgangers uit de spiegelhal verslaan én hun boek op tijd afwerken?

Dus waar wacht je op? Kom naar boven!

In dertien boeken hebben alle jonge en oudere lezers de boomhut zien groeien tot de waanzinnige boomhut van nu maar liefst 169 verdiepingen! En wat een feest was dat! Maar met dit boek zijn dan toch echt de laatste verdiepingen gebouwd en moeten we met een weemoedige zucht en een glimlach van nostalgie afscheid gaan nemen.

Want ook in dit laatste boek beleven Andy en Terry samen met Jill weer talloze hilarische avonturen en met de daarbij behorende komische illustraties is het dus echt weer genieten geblazen van de eerste tot en met de laatste bladzijde!

De beginnende lezer vanaf ongeveer 7 jaar zal deze grappige serie dan ook zeker weten te waarderen, maar ook voor de oudere lezers is het smullen. En zelfs de kinderen die uit zichzelf niet snel een boek zullen pakken laten zich beslist verleiden door de humor en de talloze illustraties.

4 ★

Meer recensies van Je@net