Verandering van spijs doet eten

Joke Zwier 10 augustus 2019
Wie al eerder boeken van Addi Glines gelezen heeft weet dat ze soft erotische verhalen schrijft. Voor Liefs voor Lila gaat dit ook op. Het is het tweede deel in de Sea Breeze meets Rosemary Beach serie. Het verteld het verhaal van een rijk beschermd opgevoed meisje Lila Kate Carter, die op een dag besluit om er vandoor te gaan. Ze wil avontuur en gooit het roer volledig om en besluit om op een roadtrip te gaan.
"De oude Lila Kate was netjes, beleefd,lieflijk. En saai. Maar dat lag achter haar!"
Als zij Eli in een bar ontmoet gaat ze helemaal los. Als Cruz een jeugdvriend van haar ouders hoort dat Lila Kate op 'roadtrip' is, besluit hij om haar achterna te reizen. Wat er dan allemaal gaat gebeuren verklap ik niet.
Wel kan ik zeggen, dat voor de liefhebber van dit genre de nodige erotische scènes voorkomen.
"Ik tilde haar op , liet haar zo ver mogelijk over mijn stijve pik glijden en tilde haar naar het bed, waar ik me samen met haar op het zachte matras liet vallen. Toen trok ik me in één snelle beweging uit haar en draaide ik haar om, zodat ze op haar buik lag. Ik stootte direct bij haar naar binnen."
De karakters zijn oppervlakkig en het verhaal is vrij simpel.Het doet me denken aan een goedkoop romannetje. Goed voor op het strand.

Meer recensies van Joke Zwier