verse muntthee zal nooit meer hetzelfde zijn!

Jolanda Beekman 05 juli 2021
Zwarte koffie, macchiato en takkenthee zag ik voorbij komen op een facebookpagina en zette ik op mijn te lezen lijstje!
Wat een heerlijk boek! Nog nooit eerder las ik een boek van Jacodine en wat heeft zij mij verrast! FANTASTISCH dit boek. Een verse muntthee bestellen zal nu nooit meer hetzelfde zijn ;-).

Het verhaal draait om Sara, haar man Stef en hun twee kleine meiden. Sara denkt dat haar leventje nagenoeg perfect is maar daar denkt Stef blijkbaar iets anders over. De twee gaan steeds meer hun eigen weg. Sara legt alles in haar werk, wat Stef razend maakt want hij vindt het maar niets dat zij werkt. Het onderbuik gevoel wat Sara heeft in haar huwelijk met Stef wordt steeds sterker en uiteindelijk kiest ze voor zichzelf.
De macchiato man (een klant op haar werk) heeft een oogje op haar, zij en haar dochters ontvangen een leuke verassing maar ook de vader van een vriendinnetje van haar dochter laat haar niet onberoerd.....

Wat heeft het liefdesleven voor Sara in petto? En kan ze mannen weer vertrouwen na wat er met Stef is gebeurd?

Eerlijk: het boek heeft mij verrast! Niet zomaar een feelgood roman maar eentje met een gouden randje!

Meer recensies van Jolanda Beekman