Bob is top

Judith 06 mei 2020 Boekverkoper
Voor mijn dochter van 7 (groep 4) was dit boek eigenlijk iets te moeilijk, maar ze vond het verhaal zó leuk dat ze het evengoed zelf wilde lezen. En dat is ook precies hoe het Tijgerlezen bedoeld is: geen AVI-aanduiding, maar door de leuke verhaallijn en de vele illustraties worden kinderen geprikkeld om te ontdekken hoe leuk lezen kan zijn.
Het verhaal van Bob Popcorn is grappig en een beetje spannend en hoewel het best een dik boek is (155 pagina's), had mijn dochter het in drie dagen uit! De vele plaatjes zorgden ervoor dat ze toch alles begreep, ook als sommige woorden of zinnen iets te hoog gegrepen waren.
Haar enthousiasme voor lezen is met dit boek aangewakkerd, dus het maken van leeskilometers is nu geen opgave meer :)

Meer recensies van Judith