rugzak vol verhalen

kaatkaatkaat 18 juli 2019
Kate en Tully zijn meer dan dertig jaren beste vriendinnen. Door een ruzie zijn ze elkaar uit het oog verloren. Als Kate ziek wordt overweegt ze contact met Tully op te nemen maar haar man Johnny probeert Kate te beschermen en laat duidelijk merken dat hij de pijn die Tully Kate heeft aangedaan nog niet vergeten is. Kate overlijdt en verlaat haar dierbare, liefdevolle wereld. De wereld waarop ze eigenlijk nog drie kinderen groot zou moeten brengen. Deze taak rust nu op Johnny, die het best lastig vindt in zijn eentje. Door een verkeersongeluk komen Johnny en Tully weer met elkaar in contact. Wanneer Johnny vanwege zijn nieuwe baan moet verhuizen naar Los Angeles brengt dit een heleboel overwegingen en moeilijkheden met zich mee . De tweeling Lucas en Wills, acht jaar oud, verhuizen mee. Maar Marah, de grote zus, wil tot Johnny's grote ongenoegen bij Tully gaan wonen. Tully heeft Kate op haar sterfbed beloofd voor de kinderen te zorgen, maar hoe moet dat als je zelf, laten we zeggen; geen, moeder hebt gehad? Iedereen doet zijn best, op ieders eigen manier. "Een ontroerend verhaal over vriendschap, familie, verlies en troost", zoals op de kaft staat vermeld, is een understatement. Het is zoveel meer dan dat.

Meer recensies van kaatkaatkaat