Vermakelijk alien smut

karinleestkobo 20 april 2024
gedwongen samenzijn, he falls first, grumpy/ grumpy, alien smut

Barbaarse alien is het tweede deel in de ‘Ice planet barbarians’ serie.
Je zou het los kunnen lezen, maar krijgt wel meer verduidelijking wanneer je 'Barbaarse ijsplaneet' eerst leest.
In dit deel maken we nader kennis met mens Liz en blauwe alien Raahosh. De eigenzinnige Liz heeft nogal wat moeite (begrijpelijk) om te wennen aan het feit dat ze ontvoerd is door aliens (2x) en haar lot vanaf nu bepaald is. Haar manier om hiermee om te gaan is het haar voorbestemde partner, de ietwat norse en eenzame Raahosh zo moeilijk mogelijk te maken en overal tegenin te gaan.  Dit zorgt voor grappige situaties waarin je zelfs een beetje medelijden krijgt met die arme bazig blauwe alien.
Verder vond ik dit deel veel overeenkomsten hebben met deel 1. De strekking was vrijwel hetzelfde met wel iets andere tropes en details. Ook in dit deel was de smut weer heerlijk spicy.
Heb je zin in een niet alledaagse romance met lekker veel alien smut dan is 'Barbaarse alien' en leuk boek om te lezen.

Meer recensies van karinleestkobo