Fox

karinleestkobo 17 maart 2024
Age gap, enemies to lovers, vriend vader, medisch, steamy scenes, double point of view.

Nadat influencer Janie de tattooshop van haar vader erft, moet ze gedwongen samenwerken met Fox, een goede vriend van haar vader. De 2 liggen elkaar niet goed waardoor die samenwerking verre van soepel verloopt. Dit levert verhitte (en grappige) discussies op waar de vonken vanaf vliegen. En die vonken wakkeren langzaam een vuurtje aan.
De mannen van de Hels Ink tattooshop zorgen samen voor genoeg humor (en ook Janie weet haar mannetje te staan) wat mooi tegenwicht geeft aan die steamy momenten. Ook wat zwaardere onderwerpen worden niet geschuwd. Janie wordt gecanceld op social media en ook haar medische aandoening heeft een belangrijke plek in het verhaal.
Het enige minpuntje aan het verhaal vond ik de besluiteloosheid van Fox met betrekking tot Janie. Je kunt ook te vaak iemand een beetje hoop geven en haar vervolgens weer afwijzen.
Al met al is Fox een fijne steamy romance die heerlijk vlot wegleest. Op naar het volgende deel Atlas… 1 van de andere mannen van Hells Ink

Meer recensies van karinleestkobo