Lezersrecensie

Een prachtig eerste deel

KimCoenen85 24 mei 2024
Een nieuwe schrijfster om te ontdekken, ik ben erg erg benieuwd. Zowel de flaptekst als de cover beloven een heerlijke en goede dark maffia romance. Van uitgeverij Sisters Press ontving ik een recensie-exemplaar, enorm bedankt. Ik heb goede verwachtingen.

De nieuwe meedogenloze koning van Sinacore Maffia heeft nog een appeltje met mijn vader te schillen. Hij heeft een schuld die hij zich niet kan veroorloven, daarom eist hij mijn tweelingzus als betaling. Een prachtige en gehoorzame trofee aan zijn armen. Maar ze slaat op de vlucht, en het is aan mij om mijn vader en mij van de dood te redden. Dit moet ik betalen met mijn vrijheid. Ik ben alleen niet de bruid waarvoor hij heeft onderhandeld. Er is een reden waarom hij voor mijn zus koos en niet voor mij. Ik ben namelijk niet lief, zwak en gehoorzaam, ik bijt terug. Wanneer hij de waarheid ontdekt, zal ik moeten boeten voor mijn bedrog. Hij laat me op mijn knieën brengen en smeken. Ik zal genieten, al vraag ik me af of ik echt wil of dat de vlam tussen ons dooft.. of dat dit mijn straf wordt.

Aidèe Jaimes heeft een vlotte en levendige schrijfstijl en weet in haar verhaal erg veel emotie, passie en sfeer te brengen. Daarbij leest het verhaal gemakkelijk en vlot, waardoor je helemaal opgaat in de spannende, mooie en passionele verhaallijn.

Het verhaal is geschreven zowel vanuit Carina als vanuit Luca. Beide personages zijn elkaar tegenpolen en ervaren elkaar in het begin als vijanden. Daarbij vind ik Carina geweldig neergezet. Deze sterke, zelfstandige, slimme en doortastende vrouw weet wat ze wil en daar vecht ze dan ook voor. Beide personages zijn zo neergezet dat je met hen mee kan gaan en een goed beeld en gevoel krijgt van hun gedachten, emoties en kijk op de situatie. Op deze wijze weet Aidèe Jaimes een prachtig spanningsveld tussen de twee neer te zetten.

Het verhaal heeft een mooie, sterke en boeiende verhaallijn. Ik kan er erg van genieten als er naast de nodige passie, lust en romantiek, ofwel spicy scènes er ook een goede en in dit geval zelfs een spannende verhaallijn speelt. Hierdoor is het verhaal perfect in balans. De erotische scènes worden mooi omschreven en het maffiaverhaal zit goed in elkaar. Ook de rol die Carina hierin speelt vind ik erg goed en maakt het tot een tof verhaal.

Genadeloze geloften is het eerste deel van een nieuwe dark maffia romance serie. Aidèe Jaimes heeft een levendige en vlotte schrijfstijl en weet het verhaal zo te schrijven dat je met gevoel het verhaal in gaat. Het verhaal is een mooie combinatie van romance met een hoop spice en een spannend maffia verhaal dat goed in elkaar zit. Ik kijk uit naar deel twee.

Meer recensies van KimCoenen85

Gesponsord