Heerlijk, luchtige feelgood

kiroos81 14 april 2024
Wanneer Vivian haar maatje, Meneer Snorhaar, verliest en zich niet gehoord voelt door haar vriendinnen besluit ze het compleet over een andere boeg te gooien. Ze vertrekt alleen naar Amerika voor een rondreis. Daar ontmoet ze Frank met wie ze al snel een klik voelt, maar of dat verstandig is?

Dit is mijn eerste kennismaking met Cynthia Zwagemaker! Met recht een aan te raden tussendoortje! De reis die Vivian door Amerika maakt, was een reis vol herkenningspunten; van de uitzichten bij the Grand Canyon tot de gekleurde huisjes in San Francisco, het was alsof ik zelf weer terug was. Je leest het verhaal door de ogen van Vivian. Haar ontmoeting met Frank ligt in de lijn der verwachting, maar de vlotte schrijfstijl maakt toch dat je nieuwsgierig blijft naar hoe het afloopt met deze twee. Alle ingrediƫnten zijn aanwezig: liefde, romantiek, vriendschap. Gooi het samen in een pan en er rolt een heerlijke, luchtige feelgood uit!

Meer recensies van kiroos81