De gratie waarmee je door het leven beweegt

Krista Feije 02 januari 2024
Uitgeverij AnkhHermes - pionier op het gebied van bewustwording, spiritualiteit, gezondheid en nieuwe wetenschap - gaf in 2022 het boek Zonder masker uit. Het 106 bladzijden tellende boek is onderdeel van een serie masterclasses van spiritueel leraar en auteur Don Miguel Ruiz. Het thema van het boek is: het onderzoeken van het spannendste mysterie dat er bestaat… jij als revolutionair kunstwerk. In vijf lessen (in vijf dagen) ontwikkel je meer begrip voor het gedrag en het denken van de mens en kom je meer te weten over jouw unieke wereld.

De auteur vraagt je om je in te beelden dat je een kunststudent bent op een campus van een mystieke school. Door je nieuwsgierigheid de vrije loop te laten en je geest open te stellen, ontdek je de onbeperkte en oneindige mysteries van het leven en de Waarheid.

In dit zelfhulpboek doet Don Miguel Ruiz appel op het veranderend vermogen van de lezer door tussendoor vragen te stellen en de lezer te prikkelen met passende metaforen. De schrijfstijl is boeiend, helder en ‘geaard’.

Heb je zin om jouw alledaagse leven tegen het licht te houden en het te vergelijken met de wondere wereld van toneelspelen? Dan is dit een boek voor jou!
Want ‘verborgen achter al het theatrale gedoe zijn wij de waarheid’.

Meer recensies van Krista Feije