Een erg charmant boek!

LaurianneBooks 23 juni 2022
Het Charmeoffensief lijkt een zoetsappige cliché feelgood. Wel, gooi die vooroordelen maar overboord! Hoewel het zeker zoetsappig is, kun je cliché achterwege laten.
Dit boek heeft zo'n fijne representatie van culturen & seksualiteit, zonder te vervallen in de typische cliché plots die vaak gepaard gaan met deze thematiek. Het voelt ook niet geforceerd aan maar gewoon - zoals het hoort te zijn.
Bovendien zijn de personages stuk voor stuk sterk neergezet. Vanaf het begin ben je mee met wie wie is, ondanks het grote aantal van verschillende personages die een rol spelen. Ze zijn elk uniek en lopen niet in elkaar over - met allemaal hun eigen achtergrond. De schrijfster zou gemakkelijk voor elk personage uit dit boek nog een spin-off kunnen maken.
De schrijfstijl is ook zo enorm fijn en er zijn enorm veel hilarische momentjes mét ook de nodige portie drama en misverstanden - zoals dat gaat. Wat ook een verademing was: de intieme scenes waren met veel klasse geschreven, wat ik ook kan waarderen! Dit maakt het boek ook erg toegankelijk voor verschillende soorten lezers. Ik miste soms wel een beetje die speciale spark tussen de twee lovebirds of een extra 'side'-romance tussen de andere personages.
Kortom: een erg fijn boek dat gewoon écht een aanrader is!

Meer recensies van LaurianneBooks