Flauwe/leuke humor

Leamd 18 december 2019
Als fan van zowel 'Klikbeet' als 'Zondag met Lubach' was ik erg benieuwd naar dit boek van Tex de Wit. Het was dan ook een fijne verrassing om dit boek te mogen ontvangen als ‘giveaway’. De losse verhalen in dit boek ademen dezelfde humor als eerder genoemde programma's: beetje flauw, maar als je ervan houdt (en dat doe ik) leuk om te lezen. Dus een aanrader voor de liefhebber van dit genre. De verhalen geven je dezelfde indruk van de persoon Tex de Wit als je ook van deze twee programma’s krijgt: veel zelfspot en soort van nerdy humor. Het nadeel van het boek is alleen dat het korte verhalen zijn en dat je het boek dan ook snel uit hebt. Waarom dan toch 3 sterren en geen 4? Misschien omdat ik toch iets meer verhalen had verwacht waar ik hard om zou moeten lachen, ipv glimlachen. Toch zeker een goed boek om cadeau te geven.

Meer recensies van Leamd