Een zoektocht door een magisch labyrint

Leen Gilis 21 april 2020
Jane Doe leeft samen met haar vader op het eiland Bluehaven. Als op een dag een hevige aardbeving het eiland treft en haar vader verdwijnt, begint Jane aan een huiveringwekkende zoektocht. Haar vader is verdwaald geraakt in het Slot, een gebied dat diverse werelden met elkaar verbindt. Het is een levensgevaarlijk labyrint vol valstrikken, geheime doorgangen en kamers die constant veranderen. En Jane is niet de enige die opzoek is naar haar vader. Een duister en wreed figuur, die alle geheimen van haar vader kent, is het labyrint binnengedrongen. Samen met een pyromaan en een bedrieger aan haar zijde gaat Jane op zoek naar haar vader terwijl ze ondertussen steeds meer te weten komt over haar eigen verleden...

Ik ontving dit boek van uitgeverij Baeckens books, waarvoor heel veel dank. Het eerste wat me opviel aan het boek is de prachtige mysterieuze cover die direct mijn interesse wekte. Ik was dan ook heel nieuwsgierig naar het verhaal, en ik heb er oprecht van genoten! Dit verhaal bezit spanning, liefde, toffe personages en een unieke wereld om te ontdekken. Deze ingrediƫnten, in combinatie met een vlot lezende schrijfstijl, creƫren een prachtig boek dat emoties los maakt en leest als een sneltrein.

Jane Doe is een hoofdpersonage om van te houden! Ze is bijzonder net zoals de wereld waarin het boek zich afspeelt. De plottwist op het einde had ik totaal niet zien aankomen! Ik ben dan ook zeer nieuwsgierig naar het vervolg want dit verhaal smaakt naar meer!

Meer recensies van Leen Gilis