dierentuin in oorlogstijd

Leentje Adriaensen 01 december 2019
Ik was door de hebban hallenge 2020 aan het kijken toen ik dit boek zag staan. Het trok mijn aandacht en hoe. Het past niet in mijn lijst voor volgt jaar en wild ook niet wachten om het te lezen. De cover en titel trok mijn aandacht. Bij de bib ben ik meteen op zoek gegaan naar het boek. Toen ik de achter kant las sprak het mijn nog meer aan. Woon wel niet in Nederland maar wat was er gebeurt met al die dieren. Een nieuw dierentuin bouw onder de oorlog moet niet simpel zijn het zal al moeilijk zijn geweest de dieren in leven te houden. Het boek was hik duidelijk geschreven goed opgebouwd. Met onder verdelingen over de dierentuin en over de oorlog. Al woon ik niet in Nederland was een heel duidelijk boek en heel leerrijk ook voor mijn.

Meer recensies van Leentje Adriaensen