Knus verhaal met lekkere pompoensoep

LezenmetAnita 01 december 2022
Jennie is gek van halloween, of toch niet? Jennie was altijd gek van halloween totdat ze erachter kwam dat haar vriend haar bedroog met een andere vrouw. En daar kwam ze achter toen het halloween was. Vanaf dat moment was halloween toch niet zo leuk meer. Of naja, ze haat het! Maar Jennie heeft wel een vriendin met kinderen die halloween wel fantastisch vinden. Zij vraagt of Jennie haar ergens mee wil helpen, waardoor ze toch buiten haar comfort zone moet treden. En hoe!

Een kort verhaal geschreven door Jolien de Pauw. Het verhaal is erg vlot geschreven en ook heel humoristisch. Ik was gelijk gecharmeerd door de cover en aangezien het de afgelopen tijd echt pompoensoep weer is, dacht ik: dit is het perfecte verhaal voor nu! En het is ook een super leuk verhaal! Ik vind het heel knap hoe ze in een kort verhaal de hoofdpersonen zo goed weet neer te zetten.

Ik ben benieuwd naar meer verhalen van Jolien. Ik geef dit verhaal 4 sterren ⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van LezenmetAnita