realistisch geschreven

LezenmetAnita 29 maart 2022

Billy is een flierefluiterige dame. Ze flapt er vanalles uit en dat niet alleen in haar privéleven, maar ook op haar werk. Als ze tijdens een tripje ineens oog in oog staat met haar saaie baas kan ze zich ook niet inhouden. Misschien is hij toch niet zo saai als ze dacht. Als hij tijdens een vergadering eindelijk eens een klus aan haar toevertrouwd en haar meeneemt naar een business tripje, zal haar leven nooit meer hetzelfde zijn.

Carmen is gebroken. Ze is moeder, maar heeft iets verschrikkelijks meegemaakt, waardoor haar mentale gezondheid een knauw heeft gekregen. Ze heeft haar rug toegekeerd naar haar gezin en wil aan zichzelf werken. Haar man is de baas van een groot bedrijf. Als Matthew, haar man op papier, samen is met een andere vrouw, wordt ze jaloers en grijpt ze in. Zal ze hem ooit voor zich terugwinnen?

Hoe zijn de levens van Billy, Matthew en Carmen met elkaar verweven? Wat hebben ze gemeen en hoe zal het aflopen? Je leest het in het nieuwste boek van Gillian King!

Nachten heb ik wakker gelegen van dit boek. Ik moest nog even een hoofdstuk verder lezen, en nog een en nog een. Het is zó realistisch geschreven, ik heb intens meegevoeld met de hoofdpersonen. Ik heb gehuild en gelachen, mijn adem ingehouden en vooral met veel plezier gelezen.

Ik geef dit boek 5 sterren. Dit omdat elke bladzijde zó echt lijkt. Gillian heeft zich erg goed verplaatst in de hoofdpersonen, elke emotie en elk gevoel kwam keihard binnen.

Ga dit boek lezen!

Meer recensies van LezenmetAnita