vlot, luchtig, romantisch, grappig en goed geschreven verhaal

LienWi 01 februari 2024
Het verhaal “niet geschoten is altijd mis” van Denise Meijer is een heerlijk feelgood verhaal over een vrouw op zoek naar haar grote liefde. Femke slaagt er maar niet in om een relatie vast te houden. Na een paar maanden of een jaar is er altijd wel een reden om een eind te maken aan haar relatie, maar eigenlijk wil ze heel graag iemand speciaal in haar leven. Haar nichtjes besluiten haar een handje te helpen bij het zoeken van die persoon en dat zorgt voor hilarische situaties. Of de pogingen van de nichtjes ook een succes zijn, moet je zelf lezen!

Het verhaal leest heerlijk weg en is écht ideaal als feel-good tussendoortje. De beschreven situaties zijn heel grappig, toch voor zover je ze niet zelf meemaakt. Het verhaal is behoorlijk voorspelbaar, maar dat stoort eigenlijk totaal niet in dit genre. De situaties zijn ook herkenbaar en dat maakt het heel leuk om te lezen. Als je op zoek bent naar een vlot, luchtig, romantisch, grappig en goed geschreven verhaal, dan heb je gevonden wat je zoekt!

Denis Meijer schreef eerder al een aantal boeken, maar dit was het eerste wat ik van haar las. Het boek geeft me in elk geval zin gegeven om ook een aantal andere van haar boeken te ontdekken.

Meer recensies van LienWi