Weggelegd om het einde uit te stellen!

Lies Oosterhoff 04 september 2019
Ik weet niet waarom, mijn kast staat vol met ongelezen boeken, toch trok deze mij aan. Ik denk dat de cover een onweerstaanbare kracht op mij heeft. Ik kocht het. Nog nooit had ik van deze auteur gehoord. Maar de achterkant gaf zoveel info om gelezen te worden.
Ik begon en zat direct in het verhaal. Er zijn stukken waar ik wel langer bij stil hadden willen staan. Gemoedelijk en een fijne omgeving.
Heerlijk verhaal met romance, spanning. De schrijfster weet je te pakken.
Het boek heeft meerdere verhaallijnen die allemaal boeiend zijn.
Ik heb het eerste stuk snel gelezen, honger naar meer. Maar vlak voor het eind, het moment dat ik wist hoe het af zou lopen, heb ik mezelf gekweld. Ik legde het boek weg. Een week lang heb ik het eind af kunnen houden. Ik wilde het gevoel zo lang mogelijk bij me houden. Maar gisteravond heb ik het toch gedaan. Ik heb het uitgelezen. Wat een prachtig debuut! En wat jammer dat een boek als deze niet in hardcover is. Ik zou graag een hardcover willen hebben.
En dan rest nu 1 ding. Afkicken en wachten op weer een nieuw top boek. Dat zal nog wel even duren vrees ik.

Meer recensies van Lies Oosterhoff