Daar word ik even stil van.

Lies Oosterhoff 29 november 2021
Ik las dit boek omdat een vriendin dit boek te leen gaf. We hebben best wel dezelfde smaak en ik wilde er onmiddellijk in beginnen. Met name om het woord heks in de titel. Ik ben helemaal geïnteresseerd in alles wat met heksen te maken heeft. En het liefst op waarheid gebaseerd en natuurlijk in het verleden.
Ik begon te lezen en werd op mijn wenken bediend. Wat een mooie vrouw en respect wat ze op haar oude dag nog moet meemaken. Ze heeft echt kracht.
Ik heb respect voor zo'n vrouw. Je kunt zeggen dat als je op een bepaalde leeftijd komt het niet meer uitmaakt wat je overkomt. Je kunt echter ook strijdbaar blijven. Uiteindelijk ga je toch dood, dan liever met opgeheven hoofd en zonder andere mensen erbij te betrekken.
Ik vond het verhaal plezierig om te lezen. Suzan heeft een leuke, vlotte schrijfstijl waardoor de pagina's omvliegen. Ik vond de achtergrond informatie leuk om te lezen.
Wat de mensen vroeger met heksen deden, verschrikkelijk! Nog eens pijnlijk duidelijk gemaakt in dit boek.
Maar mooi verhaal. Als ik nog eens in de buurt ben wil ik daar rondkijken.

Meer recensies van Lies Oosterhoff