Wederom fantastisch..

LinseyM 16 september 2020
Om te beginnen een tip..
Heb je het eerste boek gelezen, lees dan zeker ook deze. Dit boek laat je twijfelen aan de waarheden van het eerste boek.
Heb je het eerste boek niet gelezen, begin daar dan eerst mee. Je hebt die basis zeker nodig om dit boek te snappen.
In het begin miste ik de stukken uit het dagboek. Wel vind ik het fijn dat de hoofdstukken kort zijn en steeds wisselen van personage. Ondanks dat greep het verhaal me al heel snel en vind ik het minstens even goed. Aan het einde dan toch de beloning van een tweede dagboek. En het plot, in een woord, wauw. Superspannend en lekker mysterieus. Even laten bezinken en dan snel door naar het derde en laatste boek. Zo benieuwd hoe het verder gaat en afloopt...

Meer recensies van LinseyM