Gelezen als jurylid voor de hebban thrillerprijs 2022

LinseyM 08 april 2022
Deze recensie schreef ik na het lezen van dit boek. Ik gaf het boek 4 sterren en beoordeelde het met het cijfer 9.

Wat een verassend boek om te lezen. Ik had dit verhaal niet verwacht nadat ik de cover zag. Ik dacht dat het verhaal zich meer in de geschiedenis zou afspelen. Het leest erg fijn door de korte hoofdstukken. Ook de verdeling in 4 delen is prettig. Het eerste deel is een goede inleiding op het verhaal. Doordat er steeds is gewisseld tussen de verschillende personages kun je het boek moeilijk wegleggen, omdat je wilt weten hoe het verder gaat. Soms vond ik het iets te veel informatie betreffende het geloof. Daardoor 1 punt minder. Wel een prima eind. Top gedaan.

De beoordeling moest tussen de 50 tot 100 woorden zijn. Dus bij deze zonder samenvatting.

Meer recensies van LinseyM