Heftig met een humoristisch sausje

Lisanne Stam 07 augustus 2021 Auteur
RECENSIE - Liefde zonder verleden - Anne May
Deel 2 van de Zorgen voor de liefde reeks.
‘Je doet me denken aan de zomermaan. Als een warme deken om me heen, die ik alleen in mijn eenzaamheid zie.’

Abigail is vastbesloten om opnieuw te beginnen. Dat verandert zodra ze erachter komt dat Silas haar buurman is. Ze hebben een verleden, gaat dit toekomstmuziek worden?
Eerst moeten ze nog erkennen dat ze elkaar kennen...
Oude wonden die opengereten worden, veel mysterie en een hoofdpersoon die scheldt als een bootwerker (je moet het kunnen handelen).
Anne is erin geslaagd om personages met een intense diepgang neer te zetten, als lezer leer je Silas en Abby beiden kennen.
Stukje bij beetje komt er steeds meer naar de oppervlakte wat de personages echter maakt.

Als je dol bent op inspirerende quotes, dan is dit verhaal helemaal het einde. Ik heb hier enorm van mogen genieten. Heftige gebeurtenissen die gedoopt zijn in een sausje van humor.
Alleen dat open einde maakt me een beetje poco loco, zucht.

Het leuke is dat Miriam en Gideon (Liefde zonder oordeel) in dit verhaal ook een bijrol hebben.
Een deel van de opbrengst gaat naar een goed doel, net als de andere delen van de reeks.

‘Geen toekomst. Geen verleden. Alleen vandaag.’

Hartstikke bedankt An, dat ik mocht genieten van je boek en je mooie schrijven.

Meer recensies van Lisanne Stam