Erotische roman van de bovenste plank!

Loraines_books 27 juli 2021
Een van mijn favoriete schrijfsters in het erotische roman genre is Olivia Lewis. Nadat ik deel 1 in de Queen serie had verslonden kon ik niet wachten op deel 2 ‘Weg van jou’. Nu heb ik ook deze ik één ruk uitgelezen en vertel ik jullie graag wat ik ervan vond.

‘Weg van jou’ gaat over Sophia en Scott. Ze hebben een paar heftige dagen achter de rug. Wat staat hun nog meer te wachten nu Sophia misschien een carriéreswitch gaat maken? Kunnen ze samen de uitdaging aangaan? Weten ze juiste keuzes te maken?

Het boek begint gelijk waar deel 1 is gestopt. Hierdoor zit je meteen in het verhaal. Olivia Lewis heeft een hele boeiende schrijfstijl, je wil verder blijven lezen. Daarnaast schrijft ze ook heel beeldend. Je ziet de personages en de omgeving waar het boek zich afspeelt echt voor je. Dit zorgt ervoor dat het boek prettig weg leest en je echt even in de wereld van Sophia en Scott bent.

Ook de verhaallijn zit weer vol spanning, je verwacht niet altijd wat er gaat gebeuren.

Natuurlijk ontbreken de erotische scenes niet, maar ook in dit boek zijn ze weer perfect in verhouding met de rest van het verhaal.

Het boek wordt vanuit beide personages beschreven, dit zorgt ervoor dat je de denkwijze van Sophia en Scott beter begrijpt. Soms wilde ik ze even door elkaar schudden maar als je dan het stuk las over hoe zij de situatie ervaarde en beredeneerde snapte ik hun reactie wel.

Met ‘Weg van jou’ heeft Olivia Lewis weer een erotische roman van de bovenste plank geschreven!

Ze laat je achter met een cliffhanger die je op het puntje van je stoel laat zitten.

Kom maar op met het volgende deel!
Ik ben er klaar voor!

‘Weg van jou’ krijgt van mij *****!
Een absolute aanrader!

Meer recensies van Loraines_books