Niet echt normale mensen

Maaike 28 december 2019
Sterren: 2.5

Het was geen slecht boek, maar het was niet mijn boek. Twee sterren vind ik te weinig en drie teveel. De schrijfstijl van het boek leest op zich wel prettig en op een gegeven moment word je nieuwsgierig naar waar Connor en Marianne uiteindelijk uitkomen. Alleen alles wat ze doen vond ik op een bepaalde manier irritant. Of ga voor elkaar of laat elkaar los, in plaats van steeds om elkaar heen te drentelen en steeds maar om aandacht te vragen. Het was denk ik gewoon niet mijn onderwerp. Al vond ik het wel interessant hoe hun personages tussen de regels door een groei doormaken, daarom ook dat ik twee sterren te weinig vind. Die groei gaat heel langzaam en met hobbels en waarschijnlijk richt de titel van het boek zich daarop, want verder vond ik ze niet echt heel normaal.

Meer recensies van Maaike