Spannend

Maaike 01 september 2019
Sterren: 2,5

Ik vond het lastig om de personages in het boek te leren kennen ( dit is immers deel 7 en ik heb de eerdere delen niet gelezen). Daarnaast kostte het behoorlijk wat tijd om in het verhaal te komen. Het eerste stuk was wel spannend, maar het deed me niet zoveel (mede omdat de personages alleen maar namen voor me waren). Er zaten veel (onverwachte) wendingen in het verhaal, dat maakte het spannend en leuk. Maar richting het einde voelde het verhaal afgerond, ik moest toen nog zo'n 100 pagina's, en kwamen er nog een aantal wendingen. Het voelde een beetje of dat bedoelt was om het verhaal opgang te houden. Had van mij niet gehoeven, maar goed, over psychopaten heb je natuurlijk weinig te zeggen. ;)

Al met al, wel een oké boek.

Meer recensies van Maaike