Prettig boek

Maaike 07 september 2019
Dit is het zesde deel dat ik over Thomas Lynly. Ik vond het leuk om zoveel over de personages te lezen waar het ongeluk of de moord (dat moet nog uitgezocht worden, iets klopt er in elk geval niet) plaatsvond. De spanning bouwt zich langzaam op en alle hoofdpersonages uit het dorpje kunnen iets met de dood van de pastoor te maken hebben gehad. Wat er uiteindelijk echt is gebeurd, wordt pas heel laat bekend. Ik vond de ontknoping sterk; George zet de lezer heel lang op een dwaalspoor. Ik voozag in elk geval het einde niet in deze vorm. Het was een spannend en interessant boek. Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat Barbara Havers heel weinig in het boek zit. Het ging vooral om de dames van Lynly en St James. Hopelijk is ze in deel 7 weer meer aanwezig.

Meer recensies van Maaike