Rommelig debuut

Magalie Bonnet 04 november 2022
Bij het lezen van de flaptekst was ik overtuigd dat dit een sterk verhaal kan zijn. Je rijdt met de wagen, ziet een ruzie tussen man en vrouw die uitmondt in een gevecht en je beslist om tussen te komen. Elke vezel in je lichaam wil helpen en ergens rinkelt er toch een rationeel belletje die je zegt : doe dit maar niet. Cassie doet het toch...
Je vraagt je af wat de gevolgen daarvan zijn. In dit boek is dit niet meer te overzien. Haar goede daad zet een reeks gebeurtenissen in gang die zeer onfortuinlijk zijn. Jammergenoeg bouwt er zich zoveel op dat het verhaal een rommeltje wordt. Halverwege het boek zijn er ontelbare personages en evenveel onlogische situaties, dat ik vanaf dan het spoor helemaal bijster ben.
Een beetje ironisch maakte ik hier dus zelf ook een foute keuze: Dit boek had ik beter niet gelezen.

Meer recensies van Magalie Bonnet