Om van te smullen!

MandyV 31 oktober 2020
Eerlijk gezegd dacht ik vooraf dat dit deel 'Schaduw' wat saai zou worden, omdat Star in eerdere delen werd omschreven als een persoon die zich constant verschuild achter zus CeCe. Echter, niets is minder waar. Star is een lieve, talentvolle jongedame met wel degelijk een eigen mening.

De 'roots' van Star liggen gewoon in haar 'eigen' Engeland. Heerlijk, om mij tijdens het lezen in te beelden hoe het eruit gezien zal hebben. Zowel bij het verhaal van het heden als het verleden. Prachtige natuur, karakteristieke landhuizen, de Engelse romantiek.

Het verhaal uit het verleden van familieverwant Flora McNichol was om van te smullen.
Erg leuk, dat je in de Zeven Zussen-serie steeds wat leert uit de geschiedenis. Dit keer over schrijfster Beatrix Potter, het huis Hill Top, Koning Bertie (George VII) en zijn maƮtresse Alice Keppel, High Weald, enz.

Ik geniet ontzettend van deze boeken. De schrijfstijl is geweldig. Het is lastig om het boek weg te leggen, want het leest heel ontspannen. Gelukkig, ligt het volgende deel 'Parel' alweer op mij te wachten.

Meer recensies van MandyV