verwachtingen die niet ingelost worden

Marcel62 11 december 2023
Als je de synopsis leest van het boek dan verwacht je een boek dat de ontwikkeling van drie generaties , Augusta, Constanza en Gaia, weergeeft en hun ontworsteling aan het leven wat ze leiden. Wat volgt is een ontzettend verwarrend verhaal waarbij vele familieleden de revue passeren en waarbij het heel lastig is om de draad vast te blijven houden.

De algehele teneur van het boek is somber en dat heeft ook zijn weerslag op de lezer. het is geen boek wat je even tussendoor gaat lezen, het heeft je volledige aandacht nodig.
Door de manier van schrijven was het voor mij een worsteling om dit boek te lezen, maar er zullen zeer zeker liefhebbers van dit genre en deze schrijfstijl zijn; aan mij was het helaas niet besteed.

Meer recensies van Marcel62