Alweer onder de indruk

Margje_V 21 januari 2020
Jerrad hoff - Een leven lang

Dit is het vierde boek wat ik van Jerrad heb gelezen en voor de vierde keer ben ik onder de indruk en ben ik veel over het verhaal aan het nadenken.
Hoe kan iemand zo schrijven?

Zijn romans laten je huilen, glimlachen, ontroeren, genieten, grinniken en nadenken. Zijn thrillers gaan in je hoofd zitten, laten je eigen wraakgevoelens naar boven komen, laten je fantasie werken en je zou willen dat jij zo stoer kon zijn. 'Een leven lang' is het vervolg van 'een leven geleden' en gaat verder waar de bekendste schrijfster van de hele wereld is overleden.

Haar dochter neemt het stokje over. De eerste 100 blz lieten me te vaak huilen. Ik twijfelde of ik door zou moeten lezen, want jemig, ik had helemaal geen zin om te janken, maar ik ben blij dat ik door las. Wat weer een verhaal zeg!

Wel is dit boek in mijn beleving een beetje over the top. Heel veel verdriet, heel veel geluk, alles is heel erg veel.
Toch zeker ⭐⭐⭐⭐voor deze roman.

Meer recensies van Margje_V