Ik was al fan, maar dit boek slaat echt werkelijk alles!

Margje_V 11 januari 2024
Dit is een 3 voor de prijs van 1 boek
Horror, Roman en Thriller.

Allison is 70 jaar als ze haar dochters eindelijk gaat vertellen wat er eigenlijk allemaal met hun moeder gebeurd is en waarom ze bijvoorbeeld altijd kleding met lange mouwen aan heeft. Hun vader komt de volgende dag thuis van een reis en Allison wil voor die tijd haar verhaal delen.
Met terugblikken van Allison volg je haar afschuwelijke verleden.
Echt een expliciet horrorverhaal waar je haren recht van overeind gaan staan.
Als ze niet meer weet wat ze met haar leven moet, ontmoet ze haar enige en ware liefde Santiago, die haar helpt om weer normaal in de wereld te functioneren.

Dit boek is verdeeld in twee tijdslijnen. De ene neemt je mee naar het verleden, de andere in het nu.
Een fantastisch, maar ook tegelijkertijd horror verhaal, door wat er allemaal met mensen kan gebeuren in het leven. Een waarschuwing is dan ook op zijn plaats, want het kan er heftig aan toe gaan. Mishandeling en misbruik op zijn ergst.

Maar dan is er die liefde die van de bladzijden afspat. Die alles onvoorwaardelijke liefde, die je ontroert, laat lachen en je meeneemt op de reis van een prachtige relatie. Er is er echt maar 1 die dit zo kan vertellen en dat is Jerrad Hoff.

Ik was al fan, maar dit boek slaat echt werkelijk alles!

Als het kon gaf ik 6 sterren.

Meer recensies van Margje_V